Statenfractie

De Statenfractie 2015 – 2019 bestaat uit zeven Statenleden en twee fractiemedewerkers.

Gedeputeerde

Han Weber is als gedeputeerde verantwoordelijk voor Energie, Natuur, Recreatie, Landbouw en IRP Goeree-Overflakkee. Zuid-Holland is de meest dynamische provincie van Nederland. Een grote verscheidenheid kenmerkt deze provincie. Naast de grote steden van het land is er veel landelijk gebied zoals het Groene Hart en de Zuid-Hollandse eilanden. Behalve de haven van…

Regiobestuur

Het regiobestuur van D66 Zuid-Holland organiseert de dagelijkse gang van zaken voor D66 binnen de provincie Zuid-Holland.

Talentencommissie

Om talent in de regio Zuid-Holland te ondersteunen faciliteert het regiobestuur in een Regionale Talentencommissie. Rob Schouten, Helga Bijker, Maurice van Dijk, Sabine Verschoor en Erik Juliaan van der Gaag (als coördinator) vormen deze commissie.

Afdelingen in Zuid-Holland

Naast de regio D66 Zuid-Holland en de landelijke partijstructuur zijn er op lokaal niveau D66-afdelingen. Hier ziet u een overzicht van alle Zuid-Hollandse gemeenten met daarachter de lokale D66-afdeling.

Statenfractie D66 Zuid-Holland
Provinciehuis Zuid-Holland, kamer C 1.45
2509 LP Den Haag
070-4417050 (alleen maandag en woensdag)
d66@pzh.nl

Wilt u meer weten over de activiteiten voor leden in Zuid-Holland?
Neemt u dan contact op met het regiobestuur via secretaris Wouter Voshol (wouter.voshol@d66zuidholland.nl).