Diny Beverwijk

Algemeen Bestuurslid Campagne

Portefeuillehouder
Campagne

“Eind september werd ik door jullie verkozen tot het nieuwe bestuurslid Campagne & Communicatie voor de regio. Bedankt voor jullie vertrouwen! Het is een gekke periode om deze functie te krijgen. Aan de ene kant komt er een belangrijke campagne onze kant op voor de Tweede Kamer verkiezingen, tegelijk laat Corona ons in onzekerheid hoe we deze campagne in gaan vullen. In maart zullen er vast nog maatregelen van kracht zijn waardoor dat wat we het liefste doen, de straat op gaan en in gesprek gaan met de kiezer, niet mogelijk zou zijn. Maar D66 staat bekend om haar creativiteit en vindingrijkheid dus ik weet zeker dat er mooie activiteiten aan gaan komen binnen de mogelijkheden die er zijn.

Heb je vragen, ideeën of opmerkingen, wil je vrijwilliger zijn of gewoon delen waar je binnen de afdeling mee bezig bent, bel me, mail me, app me. Ik hoor graag van jullie!”

Contactpersoon voor:Wassenaar, Voorschoten, Gorinchem (ook leden Hardinxveld-Giessendam en Giessenlanden vallen onder afdeling Gorinchem)

Meer van Diny Beverwijk