woensdag 3 februari 2021

Campagne update: nog 42 dagen…

De tijd gaat snel! Over 42 dagen gaan de stemlokalen open en kan Nederland naar de stembus voor een nieuwe Tweede Kamer. Het zal in alle opzichten een memorabele campagne worden. Niet alleen kunnen we met Sigrid Kaag de eerste vrouwelijke premier leveren, door alle maatregelen rondom het coronavirus kunnen we niet campagne voeren zoals wij D66’ers gewend zijn: op straat, tussen de kiezer.

Maar niets is onmogelijk. Deze week valt overal de Democraat op de mat, met daarbij de raamposter. Hang deze vooral ook op! Meer posters nodig voor vrienden en familie, of juist een grotere om nog meer op te vallen? Graag! Vraag dit na bij je lokale campagnecoördinator. Zij krijgen in de loop van volgende week de posters en de flyers binnen. Heb je nog een uurtje over en kan je na al dat thuiswerken wel wat beweging gebruiken? Meld je aan voor een flyerronde bij jou in de wijk! Ook hiervoor kan je terecht bij je campagnecoördinator.

In de laatste weken zal D66 goed zichtbaar zijn in de media, grijp dit aan om met mensen (online) in gesprek te gaan, plaats een bericht op social media als je ergens een poster spot en laat weten waarom jij D66 stemt, ga als het mooi weer is een-op-een een wandeling maken met iemand die nog twijfelt of hij/zij D66 gaat stemmen. Doe mee aan een van de online bijeenkomsten en vergeet vooral niet om op 17 maart op D66 te stemmen. Elke stem telt!

Let op: dit jaar kunnen mensen boven de 70 en uit kwetsbare groepen ook eerder stemmen, namelijk op 15 en 16 maart of per post. Neem dit mee in je gesprekken! Samen gaan we er een mooie, bijzondere campagne van maken. Heb je vragen? Neem contact op met je lokale campagnecoördinator of stuur een berichtje naar Diny Beverwijk,  bestuurslid campagne, via diny.beverwijk@d66zuidholland.nl