woensdag 16 december 2020

Regiobestuur zoekt nieuw bestuurslid/secretaris politiek

Tijdens de bestuursvergadering van november heeft Bastiaan Winkel afscheid genomen van zijn bestuursfunctie in Zuid-Holland. Bastiaan is verhuisd naar het plaatsje Zoelen in de provincie Gelderland. Met zijn vertrek is de functie vrijgekomen van bestuurslid in het regiobestuur Zuid-Holland.

Het nieuwe bestuurslid wordt gevraagd de rol als secretaris politiek op zich te nemen. De politiek secretaris is samen met de regiovoorzitter intermediair tussen de Statenfractie en het regiobestuur. De politiek secretaris volgt de provinciale politiek en heeft kennis van politieke vragenstukken en adviseert de Statenfractie en het bestuur hierover. Ook is de secretaris politiek als algemeen bestuurslid contactpersoon voor verschillende afdelingen in de regio Zuid-Holland. En verder ben je natuurlijk samen met je collega-bestuursleden verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het regiobestuur.

Interesse?

Wil jij samen met 7 andere bestuursleden invulling geven aan het regiobestuur en aan de rol van politiek secretaris? Kijk voor meer informatie op de pagina van het regiobestuur of neem contact op met Robert van Zijl (voorzitter) of Marc Gaulard (algemeen secretaris).

Je wordt als bestuurslid gekozen door de leden van Zuid-Holland tijdens een ARV of een e-voting.

Je kunt je aanmelden tot uiterlijk 15 februari 2021. We zien je aanmelding met korte motivatie en/of filmpje graag tegemoet!