donderdag 9 januari 2020

Genomineerden D66 Zuid-Holland Vrijwilliger van het Jaar bekend!

Jeroen de Lang (Barendrecht), Henk Tiesma (Capelle aan den Ijssel) en Wietske Veltman (Oegstgeest) zijn de genomineerden voor de titel Vrijwilliger van het Jaar.

De vereniging D66 functioneert dankzij heel veel vrijwilligers die veel vrije tijd besteden aan het organiseren van debatten, het besturen van een afdeling, flyeren op straat, het schrijven van het verkiezingsprogramma of het ondersteunen van een fractie.

Om deze onmisbare leden in het zonnetje te zetten zal het regiobestuur op de nieuwjaarsreceptie van D66 Zuid-Holland een prijs uitreiken aan de Vrijwilliger van het Jaar. De prijs is nadrukkelijk bedoeld voor hardwerkende, onmisbare en voor de buitenwereld vaak onzichtbare vrijwilligers achter de schermen.

Het regiobestuur heeft na haar oproep een groot aantal nominaties ontvangen, vaak vergezeld van passievolle betogen. Na ampel beraad heeft de jury 3 kandidaten geselecteerd voor de shortlist.

De shortlist is geworden, in alfabetische volgorde:

Jeroen de Lang- Barendrecht
Henk Tiesma- Capelle ad IJssel
Wietske Veltman- Oegstgeest

Tijdens de nieuwjaarsreceptie zullen we de genomineerden in het zonnetje zetten en de winnaar uitroepen. Graag nodig ik je uit voor de nieuwjaarsreceptie van D66 Zuid-Holland op

Vrijdag 17 januari vanaf 20.00u.
Locatie: Het Bevertje, Johan de Wittstraat 49, Dordrecht

Je kunt je aanmelden via deze link