woensdag 14 november 2018

We gaan beginnen!

Tijdens het Regiocongres op 10 november presenteerden campagneleider Paul Breitbarth en campagnecoördinator Laura Neijenhuis het campagneplan voor de komende Statenverkiezingen aan de aanwezige leden.

De inzet van de campagne is helder: we gaan voor zetelbehoud én D66 Zuid-Holland wil ook in de volgende periode deel uitmaken van het college van Gedeputeerde Staten. In de campagne zullen wij vooral aandacht besteden aan de noodzaak voor een gezonde leefomgeving in onze provincie en aan onze plannen voor een schone economie, energie en mobiliteit. Ook de plannen voor nieuwe vormen van bestuur, waaronder meer mogelijkheden voor inwoners van de provincie om op bestuurlijke plannen te reageren, zullen wij nadruk op leggen tijdens de campagne.

Met dank aan de leden, en zeker ook aan de verkiezingsprogrammacommissie en het regiobestuur, ligt er sinds afgelopen weekend een vastgesteld verkiezingsprogramma vol plannen waarmee het campagneteam de straat op kan. Dat kunnen zij niet alleen! De acht leden van het campagneteam zijn volop bezig alle ideeën uit te werken, maar meer handjes zijn absoluut nodig. Daarom zoeken wij jou!

Lijkt het jou leuk om het communicatieteam te helpen, bijvoorbeeld met onze sociale media beheren of persberichten schrijven? Of ben jij juist een organisatietalent, en wil je helpen bij het opzetten van allerlei campagneactiviteiten op provinciaal en lokaal niveau? Loop jij warm voor de campagne? Mail dan naar campagne@d66zuidholland.nl en vertel ons wat je zou willen of kunnen doen.