woensdag 14 november 2018

D66 Fotowedstrijd

Wat is jouw favoriete plek in Zuid-Holland? Zet hem op de foto en doe mee aan onze fotowedstrijd! D66 Zuid-Holland organiseert een fotowedstrijd in aanloop naar de campagne. Om tijdens de campagne de mooiste en meest overtuigende berichten te kunnen maken, hebben we foto’s nodig die het D66-geluid ondersteunen. Daarom roepen we jullie hulp in!

Wees dus vooral niet terughoudend om een flink aantal foto’s in te sturen! De fotowedstrijd kent twee categorieën:

– Mijn Zuid-Holland (voor de foto’s van de mooiste plekjes – die we willen behouden)

– Dat moet echt ff anders! (voor de foto’s van je onderdelen van onze provincie die we graag willen veranderen)

De deadline om foto’s in te sturen is 31 december 2018. Dat kan naar campagne@d66zuidholland.nl. De winnaar wordt bij de nieuwjaarsborrel bekend gemaakt. De winnaars van beide categorieën krijgen een klein prijsje.

Bij het deelnemen aan de wedstrijd verklaren de inzenders ermee in te stemmen dat D66 Zuid-Holland de foto’s zonder vergoeding en/of bronvermelding mag gebruiken en dat het een eigen gemaakte foto betreft.