vrijdag 12 oktober 2018

Lancering verkiezingsprogramma en kandidatenlijst PS2019

Vandaag presenteren wij onze kandidaten voor de Provinciale Staten 2019. Wij zijn ontzettend blij met deze kandidaten. Mensen die vol ambitie, ieder op eigen terrein, in staat zijn om het D66 geluid in de Staten van Zuid-Holland een stem te geven. Tegelijkertijd leggen we ons conceptverkiezingsprogramma ‘Energie voor de Toekomst’ voor aan de leden.

Met een programma dat voortbouwt op de behaalde resultaten in de afgelopen twee collegeperiodes en een kandidatenlijst die een mix van ervaring en frisse blikken vertegenwoordigt, trekt lijsttrekker Ria Oosterop de komende maanden de provincie in. Ria: “Met dit programma maakt D66 Zuid-Holland een duidelijke keuze voor een schone, duurzame en gezonde provincie. De energietransitie, een gezonde leefomgeving en toegankelijk bestuur vormen de kern van ons programma.” Regiovoorzitter Monique Bonsen vult aan: “Het is geweldig dat wij zo’n mooie kandidatenlijst kunnen presenteren. Wij zijn er zeker van dat wij met deze mensen het verschil in Zuid Holland kunnen maken.”