woensdag 25 juli 2018

Paul Breitbarth campagneleider PS2019

Paul Breitbarth is door het regiobestuur benoemd tot campagneleider. Samen met coördinator Laura Neijenhuis, bestuurslid campagne Caroline Verduin en regiovoorzitter Monique Bonsen gaat hij lijsttrekker Ria Oosterop-van Leussen versterken tijdens de campagne voor de provinciale statenverkiezingen.

Paul heeft acht jaar als Statenlid in Zuid-Holland gewerkt en gaat zijn netwerk en kennis van de regio inzetten om samen met de leden tot een mooie campagne te komen. Laura heeft tijdens de vorige verkiezingen voor de provinciale staten in Gelderland ervaring opgedaan als campagnecoördinator ‘social media en communicatie’ en als lid van de programmacommissie.

Bestuurslid campagne Caroline Verduin over de benoemingen van Paul en Laura: “Het regiobestuur is blij dat de campagneorganisatie met Paul en Laura is versterkt. De politieke ervaring en het netwerk van Paul en de campagne-ervaring en coördinatiekracht van  Laura geven ons een goede basis voor een supercampagne!”.