maandag 12 januari 2015

2015 is begonnen met drukbezochte nieuwjaarsreceptie

Op zondag 11 januari 2015 hielden D66 Zuid-Holland en D66 Rotterdam gezamenlijk hun nieuwjaarsreceptie in het sfeervol gerenoveerde Oude Luxor Theater in het centrum van Rotterdam.

Meer dan 250 leden luisterden naar de actuele toespraak van Salima Belhaj, fractievoorzitter van D66 Rotterdam, over de trieste gebeurtenissen in Parijs. Burgemeester Ahmed Aboutaleb was aanwezig in het publiek en ontving een groot applaus voor zijn optreden naar aanleiding van aanslag.

Tweede Kamerlid Wouter Koolmees benadrukte in zijn verhaal het belang van de komende Provinciale Statenverkiezingen en vertelde over de actuele zaken aan het binnenhof.

Zijn collega Stientje van Veldhoven mocht namens D66 Zuid-Holland de Duurzaamheidsprijs Zuid-Holland 2015 uitreiken aan de gemeente Papendrecht. Na de open stemming op onze website was het Milieubarometer stageproject van deze gemeente als de bus gerold als winnaar. Wethouder Joke Reuwer-Verheij nam namens de gemeente de prijs in ontvangst.

Lijsttrekker Geertjan Wenneker sloot het officiële gedeelte af met mooie verkiezingsboodschap en een oproep aan de leden om de schouders eronder te zetten tijdens de campagne. Lees hier zijn nieuwjaarstoespraak 2015 terug.

Hierna was het nog lang onrustig in het Oude Luxor Theater onder leiding van de enige echte huisband van D66 Rotterdam. Kijk hier voor een sfeerimpressie op onze facebookpagina.